Harmonie Beselare op plechtigheid Crest Farm

Traditioneel wordt op 11 november in de Westhoek het einde van Wereldoorlog I herdacht. Op heel wat diverse plaatsen staan verschillende herdenkingsplechtigheden op het programma.

crest-farmZo ook op zondagavond 10 november op Crest Farm, in Passendale. Vanaf 18 uur staat een herdenkingsplechtigheid op het programma.

Ook Harmonie Beselare is van de partij en begeleidt om 18.30 uur alle aanwezigen in een stoet van Crest Farm naar de marktplaats in Passendale, waar de plechtigheid wordt verdergezet. Het einde van de plechtigheid is voorzien omstreeks 19.30 uur.

Om 20.15 uur start vervolgens een Passchendaele Remembrance Concert/ Passchendaele Herinneringsconcert” gepland door Huisorkest “The Passchendaele 1917 Orchestra”, een band samengesteld uit muzikanten van The Swigshift, The Famous Hell Fighter Band en Field Marsh Own Piper.