De Harmonie

De Koninklijke Harmonie Sint-Cecilia Beselare is een amateurorkest met ongeveer 70 leden, bestaande uit 3 deelverenigingen: Harmonie Beselare (35-tal leden), het Beselaars Jeugdensemble BJE (40-tal leden) en het Beselaars Trommelkorps (20-tal leden).

De harmonie werd opgericht in 1837 en meer dan 175 jaar later is de Harmonie uitgegroeid tot een vaste culturele waarde in Groot-Zonnebeke, met elk jaar enkele vaste optredens en concerten, zowel binnen Groot-Zonnebeke als daarbuiten.

In onze vereniging beoefenen we op een vriendschappelijke manier muziek. We streven naar een goed muzikaal niveau en we geven lokaal (jong) talent de kans zich te ontwikkelen. We repeteren elke vrijdagavond in ons repetitielokaal in Beselare.

Lees hier een stukje geschiedenis van onze Harmonie.

Het Bestuur
Ontdek de bestuursgroep.

Beselare
Lees meer over de toveressenparochie Beselare.