Activiteiten

We repeteren 1 keer per week, op vrijdagavond van 18.30 uur tot 20 uur in de Oude Gemeenteschool in Beselare (Dadizelestraat 16). Naast de repetities proberen we jaarlijks een 3 à 4-tal optredens te houden in de buurt. Zo spelen we jaarlijks enkele nummers op het Lenteconcert en Kerstconcert van Harmonie Beselare  en organiseren we soms een themaconcert.

Maar er is meer…
Naast muziek spelen, houden we geregeld leuke activiteiten zoals een filmavond, Bowlingavond, fietstocht, tafelvoetbaltoernooi, … Altijd sfeer verzekerd! Bovendien gaan we elk jaar op muziekkamp: 3 dagen lang samen repeteren doorspekt met vertier en spel.

Bekijk zeker onze fotogalerij, dan zie je onmiddellijk welke activiteiten we de voorbije maanden organiseerden.