De Reutelnoot presenteert: Parel

We maken graag even wat reclame voor onze collega’s van de Reutelnoot. Zij vieren hun dertigjarig bestaan met een jubileumconcert.

De Reutelnoot bestaat 30 jaar en dat laten ze niet onopgemerkt voorbijgaan! Ze nodigen iedereen dan ook graag uit op het jubileumconcert ‘Parel’ ter ere van dit 30 jaar bestaan.

De Reutelnoot brengt liederen vanuit verschillende landen en in allerlei kleuren en stijlen. Dit doet het koor in samenwerking met de Wervikse Folkgroep ‘De Swigshift’, die zijn Keltische en Ierse roots graag naar boven brengt.

Het concert gaat door op zaterdag 5 oktober om 20 uur in de kerk van Beselare. Kaarten kan je bestellen bij elk lid van De Reutelnoot, via reutelnoot@gmail.com of via het nummer 057/46 79 14.