Harmonie Beselare pakt uit met allereerste nieuwjaarsconcert van 2020

1 januari, 10 uur ‘ s morgens. De kans dat u op dat moment fris en monter aan de ontbijttafel zit, lijkt ons vrij klein. De kans dat u dan uw televisie op maximum volume afstemt op het prachtige nieuwjaarsconcert in Wenen, lijkt ons nog kleiner. Maar toch mist u iets, want het nieuwjaarsconcert in Wenen is elk jaar opnieuw prachtig.

Een heuse première in Beselare

Ongelukkige timing, zegt u? Dat wel. Dat vindt Harmonie Beselare ook, en daarom brengen ze speciaal voor u een Nieuwjaarsoncert avant le euhm nouvel an! Op zaterdag 28 december tellen we graag samen in het OC De Leege Platse af naar nieuwjaar, want Harmonie Beselare brengt er om 19.30 uur het allereerste nieuwjaarsconcert van 2020. Een heuse première dus, die u niet wil missen.

Bordje hapjes en glas cava inbegrepen

Strauss is alvast van de partij met onder meer An der schönen blauen Donau en ook de Radetzkymars mag uiteraard niet ontbreken op het programma. Na ons concert maken we traditiegetrouw tijd voor een drankje én een verfijnd hapje, en kunnen we samen klinken op het nieuwe jaar.

En dat het zal klinken, daar mag u trouwens van op aan. Zowel Harmonie Beselare als het Beselaars Jeugdensemble zullen opnieuw het beste van zichzelf geven. Tot dan!

Kaarten in voorverkoop (inclusief een glas cava en een bordje met hapjes) kosten €12. Aan de deur betaal je €15. Kaarten bestellen kunnen bij alle muzikanten, op info@harmoniebeselare.be of telefonisch op 0474 / 88 48 30.