Nieuwe werkjaar BJE gestart

Elk jaar in september mogen we nieuwe muzikanten verwelkomen in ons Beselaars Jeugdensemble. Maar 13 nieuwe leden, dat hebben we toch nog nooit meegemaakt!

Om de zenuwen wat te bedwingen, leerden we elkaar eerst wat beter kennen tijdens enkele kennismakingsspelletjes op de koer van de gemeenteschool. Daarna trokken we naar binnen voor onze eerste repetitie met de nieuwe leden. Er moesten meteen extra stoelen worden bijgezet, het lokaal is nog maar net groot genoeg! Maar dat vinden we natuurlijk helemaal niet erg. En een paar extra stoelen kunnen er altijd wel bij!

Ook interesse?

Wil je ook graag lid worden van het Beselaars Jeugdensemble? Uiteraard, dat kan. En dat is zelfs gratis! Stuur ons een mailtje op info@beselaarsjeugdensemble.be en dan bezorgen we jou via die weg alle informatie die je nodig hebt! Tot binnenkort!

Fotogalerij eerste repetitie