Tafelvoetbaltornooi – Eindfase

TafelvoetbalOp 3 april van dit jaar, ondertussen een slordige 5 maand geleden, werd er geloot voor het tafelvoetbaltornooi. Ondertussen, zo’n 25 repetities later, werden er 10 wedstrijden afgewerkt. Een gemiddelde waar we niet trots op zijn, maar door allerlei omstandigheden konden wedstrijden nooit worden afgewerkt. Maar van uitstel komt geen afstel in dit geval, want vanaf oktober pikken we de draad terug op! Sommige teams werden doorheen het tornooi flink door elkaar geschud door langdurig afwezigen. Maar geen nood, hier vinden jullie het definitief schema voor de eindfase. Vanaf vrijdag 1 oktober vliegen we er terug in. Eerst staan de kwartfinales op het programma, daarna de halve finales, de troosting en tenslotte de finale. De bedoeling is om dit alles af te werken voor Cecilia. Op die manier kunnen de winnaars gehuldigd worden op het avondfeest, als dat niet mooi is!

Dit zijn alvast de kwartfinales:

Liesa – Fien vs Chris – Simon
Dirk D – Louise vs Heleen – Pieter
Brecht – Geert vs Mathijs C – Mathias D
Kobe – Marijke vs Marieke – Mathijs G

P.S. De organisatie van het tafelvoetbaltornooi beseft dat er hier en daar kort door de bocht is gegaan bij het veranderen van teams en uitsluiten van andere teams. Helaas is er geen andere uitweg en aangezien het reglement vermeldt dat de organisator altijd gelijk heeft, is er ook geen probleem. Wie zich gediscrimineerd voelt, kan altijd klacht indienen door een aangetekende brief te versturen naar de organisator, B.H.

3 antwoorden op “Tafelvoetbaltornooi – Eindfase”