Play-in 2011

In de kerstvakantie is het weer zover, Play-in-time. En daarvoor maken we natuurlijk maar al te graag wat reclame. Het geheel wordt opnieuw georganiseerd door Vlamo West-Vlaanderen en de dirigent voor de driedaagse is Bart Picqueur. De play-in gaat opnieuw door in De Lork in Kemmel en dit van dinsdag 4 tot donderdag 6 januari. Wie meer wil weten, vindt alle praktische informatie en een handige flyer onder “meer”

Doelgroep?
Jongeren tussen 14 en 25 jaar, lid van een vereniging aangesloten bij Vlamo.

De dirigent
De dirigent van de driedaagse is Bart Picqueur. Op zijn 18de werd hij dirigent van de jeugdharmonie St-Cecilia Zele, het ensemble waar hij muzikaal opgroeide. Langzaam maar zeker zou de dirigeerstok het gevecht om de studietijd winnen van de klarinet. Tot op heden is Bart hulpdirigent aan de K.H. St-Cecilia Zele (het moederorkest). Hij dirigeerde van 1996 tot 2004 het Harmonieorkest Musikalo, St. Katarina Lombeek. Momenteel heeft hij de muzikale leiding over de Koninklijke Stedelijke Harmonie Hulst (NL) en het Symfonisch Saxofoonorkest Zwijndrecht.

Waar?
Jeugdvakantiehuis De Lork
Kattekerkhofstraat 2
8950 Heuvelland-Kemmel