Openingsweekend OC De Leege Platse

oc-visual-02In het weekend van 22 en 23 juni wordt OC De Leege Platse in Beselare geopend. Daarmee krijgt Beselare als laatste deelgemeente van Groot-Zonnebeke een gloednieuw OC. Op vrijdagavond opent Harmonie Beselare in besloten kring het OC met een kort openingsconcert.

De rest van het weekend staan de 24 uren van De Leege Platse op het programma. Het Beselaarse verenigingsleven palmt het nieuwe OC in. Elke vereniging krijgt de kans om in het OC zichzelf in de kijker te zetten. Alles kan en alles mag, of het nu gaat om toneel, muziek, kaarten, fuiven of workshops. Het volledige programma kan je hier bekijken!

2 antwoorden op “Openingsweekend OC De Leege Platse”

1. geachte

is oc de leege platse toegangkelijk voor invaliden?

als ik via google het programma opvraag vind ik nergens de aktiviteiten terug

mvg
    landuyt marleen

2. Dag Marleen, Het OC is zeker toegankelijk voor invaliden. Omdat het door verschillende verenigingen uit Groot-Zonnebeke wordt gebruikt, is er nergens een echte activiteitenkalender te vinden.