Muzikale jongeren zetten beste beentje voor op leerlingenconcert

Zondagmorgen 9 februari stroomde de theaterzaal in het Beselaarse OC De Leege Platse opnieuw aardig vol. Om 10.30 uur stipt blies het Beselaars Jeugdensemble het leerlingenconcert, een organisatie van Dé Academie voor muziek en woord Ieper, afdeling Beselare, op gang.

Anderhalf uur later mocht BJE, samen met enkele notenleerklassen, het leerlingenconcert vrolijk afsluiten met meezingers als Kom Iwanowitsj en The Lions Sleep Tonight.

Tussendoor had heel wat jong, Beselaars (en omstreken) muzikaal talent hun kunnen getoond op heel wat verschillende instrumenten.

Ook het Beselaars trommelkorps, onder leiding van Mathijs Claeys, trad een eerste keer op. Bekijk hieronder het uitgebreide fotoverslag.

KPICASA_GALLERY(2014HarmonieBeselareLeerlingenconcert9Februari2014)