K.H. De Vijverzonen @ Schouwburg Ieper

afficheK.H. De Vijverzonen nodigen u graag uit voor een bijzondere avond. Op zaterdag 8 maart concerteert de Koninklijke harmonie De Vijverzonen voor het eerst in de stadsschouwburg van Ieper. De Harmonie brengt er een uitzonderlijk concert samen met Liselotte Vermote. Zij is professioneel pianiste in het Duitse Karlsruhe. Liselotte is afkomstig uit Kortrijk en won al diverse prijzen in binnen-en buitenland. Door haar optreden als soliste is haar naam bekend tot in Zuid-Afrika.

Tijdens het concert komen alle onderdelen van de harmonie aan bod: de instappers met beginnende muzikanten; het trommelkorps en tot slot ook de voltallige harmonie. In het unieke kader van de stadsschouwburg kan het publiek volop genieten van sfeer en muziek. Bovendien komt er tijdens het concert nog een bijzonder instrument aan bod dat bespeeld wordt door een jongedame, geboren en getogen in Dikkebus.

Het dirigeerstokje is in handen van Bart Lagacie, bijgestaan door Andy Pareyn, Lorenzo Tuytens en Evelien Leeuwerck.

Wie al dit muzikaal talent wil komen bewonderen, is van harte welkom, op zaterdag 8 maart in de stadsschouwburg in Ieper. Kaarten zijn te verkrijgen via alle bestuursleden of via info@vijverzonen.be.