Gezocht: versterking voor de jeugdwerkgroep

Het Beselaars Jeugdensemble, de jeugdafdeling van de Koninklijke Harmonie Sint-Cecilia Beselare, is op zoek naar enkele jongeren als versterking voor de jeugdwerkgroep. De jeugdwerkgroep bestaat vandaag uit vijf leden en de dirigent. Samen bepalen ze het jaarprogramma en organiseren ze tal van activiteiten voor het Beselaars Jeugdensemble, dat uitgegroeid is tot een groep van meer dan 50 leden.

Wie zoeken we?

• Je bent tussen 15 en 25 jaar oud
  • Je wil je graag engageren in een jeugdvereniging
  • Je houdt van muziek
  • Je kan goed met jongeren omgaan en bent jong van geest
  • Je bent creatief en bent bereid om tijd en energie in BJE te stoppen

Wat kan jij voor ons betekenen?

• Je woont de tweemaandelijkse vergaderingen van de jeugdwerkgroep bij
  • Je engageert je in kleine werkgroepen om activiteiten (barbecue, fietstocht, muziekkamp, ontbijtconcert,…) mee op poten te zetten
  • Je bent aanwezig op activiteiten en steekt er de handen uit de mouwen
  • Je bepaalt mee het jaarprogramma van BJE en denkt mee nieuwe activiteiten uit

Wat kunnen wij voor jou betekenen?

• Je maakt kennis met vrijwilligerswerk
  • Je leert in de jeugdwerkgroep om mee te werken in een organisatie
  • Je leert stap voor stap leiding te geven en verantwoordelijkheid op te nemen in een groep
  • Je komt terecht in een warme omgeving
  • Je krijgt ruimschoots de tijd om te groeien in je rol

Interesse?

Wil je meer weten over het Beselaars Jeugdensemble en de werking van de jeugdwerkgroep? Spreek dan iemand uit de jeugdwerkgroep aan of stuur iemand van de werkgroep een mailtje!