Eviva España in Deerlijk

Eviva España, dit is waar het om draait op het Lenteconcert van de Kon. Fanfare St.-Cecilia Deerlijk.
Zin in een Spaanse avond? Dan ben je op 19 april 2014 op het Lenteconcert van de Koninklijke Fanfare St.-Cecilia Deerlijk aan het juiste adres.
In het eerste deel brengen we het serieuzere werk met onder andere “Horizons”, “Fjoer en Fidusje”, het wondermooie “Benedictus” en met “Hispaniola” gaan we al de Spaanse toer op.
In het tweede deel gaan we verder op dat elan en laten we de briesende stieren op U los, met onder andere “España Cani”, “El Gato Montes” en de kleppers van Queen: “Barcelona” en “Innuendo”.
Kaarten zijn te verkrijgen bij alle muzikanten en bestuursleden aan €8, de locatie is OC d ‘Iefte, Hoogstraat te Deerlijk.
affiche lenteconcert0001