De Reutelnoot brengt “ZILVER”

Zanggroep De Reutelnoot brengt concert “ZILVER”

affiche-reutelnoot25 jaar geleden is het muzikaal gezelschap De Reutelnoot ontstaan te Beselare. Naar aanleiding van dit zilveren jubileum brengt de groep op zaterdag 22 februari om 20 uur in de kerk te Beselare een uniek concert. Onder leiding van dirigente Tine Devoghel wordt een totaal vernieuwd repertoire gebracht met als thema “ZILVER”. Omdat een zilveren jubileum niet zo alledaags is, gaan we voor deze gelegenheid in duo! We worden vergezeld door het muzikaal gezelschap Ishtar. Deze groep vertegenwoordigde in 2008 met succes ons land tijdens het Eurovisiesongfestival. Met De Reutelnoot brengen wij, naast een aantal eigen nummers, tal van liederen uit de Balkanlanden.

Kaarten in voorverkoop kosten €13, €10 voor 55-plussers en €5 voor kinderen jonger dan 12 jaar. Aan de deur betaal je €15 en €12 voor 55-plussers.

Na het optreden wordt ons Zilver beklonken met een gratis drankje in de foyer van de Leege Platse.

Wie van het concert “Zilver” wil genieten kan kaarten bestellen online zilver@reutelnoot.be, telefonisch op het nummer 0495/885095 van Roos Bauden of via de leden van De Reutelnoot.