Tuinconcert K.H. De vijverzonen Dikkebus

AFFICHE TUINCONCERT-smallOp zondag 7 juli zet KH De vijverzonen Dikkebus feestelijk de zomer in met hun tweede tuinconcert. In de tuin van de familie Vanhoutte brengt de harmonie De Vijverzonen een heerlijk concert vol vrolijke zuiderse klanken. Ze combineren de muziek van de harmonie met de prachtige stem van Sabien Tiels, die het publiek verwent met enkele bekende covers.

U ziet de harmonie in al haar geledingen aan het werk: de harmonie, de instapharmonie en het trommelkops. Elke afdeling brengt het beste van zichzelf onder deskundige leiding van hun respectievelijke dirigenten Bart Lagacie, Lorenzo Tuytens, Evelien Leeuwerck en Andy Pareyn. In totaal komen meer dan 60 muzikanten aan bod waarvan de jongste pas 9 jaar is.

Om de sfeer compleet te maken kunt u na het concert genieten van een huisbereide barbecue met een glaasje bubbels, wijn of iets fris. Kortom, sfeer verzekerd. Bovendien zorgt onze concerttent voor schaduw bij stralende zon en bescherming bij een spatje regen.

Wij hopen ook u te mogen verwelkomen op ons zomers muziekfeest. Indien u kaarten wenst te bestellen kan u hiervoor contact opnemen via info@vijverzonen.be.