PLAY4 – slotconcert

Vandaag en morgen komen heel wat muzikanten samen in Brugge om deel te nemen aan de Play4. Dit initiatief is gelijkaardig aan een Play-in, waar muzikanten, houtblazers, koperblazers, slagwerk en contrabassen uitgenodigd om een weekend samen te repeteren. Deze nieuw samengestelde groep wordt door een team dirigenten voorbereid om in datzelfde weekend een concertprogramma voor te bereiden. Het slotconcert is de kers op de taart. PLAY4 is dus hetzelfde concept, maar de opbrengst van dit evenement dient als ondersteuning van sociale projecten. Play4 wordt ook niet georganiseerd door Vlamo, maar door Musispace vzw. Onze dirigent, Pieter Meersseman is één van de dirigenten op de Play4. Vanzelfsprekend wordt iedereen uitgenodigd op het slotconcert dat doorgaat op zondagavond 7 februari om 17h00 in het VTI in Brugge (Zandstraat 138, 8200 St.-Andries). De kostprijs van een toegangsticket is vvk €6 (add €7) .Kinderen onder de 12 jaar hebben gratis toegang tot het slotconcert. Op het programma staan onder meer Call of the Clans, Spirit Stallion of the Cimarron, Another Brick in the Wall, Dances of Innocence, Joyride en Robinson Crusoe.

4 antwoorden op “PLAY4 – slotconcert”