leerlingenconcert 6 februari

solsleutelDe Academie voor Muziek en Woord van Ieper organiseert op zondag 6 februari om 10h30 een leerlingenconcert in Beselare. Het leerlingenconcert gaat door in de gemeenteschool (Dadizelestraat 16) in Beselare en de inkom is gratis.

De bedoeling van dit evenement is eigenlijk dubbel. Enerzijds is het voor jonge muzikanten een unieke kans om te tonen wat ze na enkele jaren oefenen al in hun mars hebben en voor ouders en jongere kinderen is het een ideale kans om kennis te maken met de muziekschool en om verschillende muziekinstrumenten even op een rijtje te horen en te zien. Uiteraard staan er heel wat muzikanten van ons jeugdensemble en van de harmonie op het podium.

Iedereen is vanzelfsprekend van harte welkom! Het volledige programma kan je hier (bedankt Liesa!) downloaden. Hopelijk tot dan!

7 antwoorden op “leerlingenconcert 6 februari”

1. Khebt ook al aangepast aan ’t originele 🙂 Merci voor ’t te melden, zo staan er geen domme fouten op. Lik vorig jaar: Lies Bouckaert en ommeki beetje verder Lies Bouckaart ofzo :p