Dubbelconcert Harmonie Onder Ons Wervik

Na het denderend succes van Platform 10 nodigt Harmonie Onder Ons Wervik u van harte uit voor een uniek dubbelconcert op zaterdag 19 maart 2011 om 20 uur in ’t Forum, Speiestraat 16 te Wervik.

De Kortrijk Brass Band is de muzikale gast in het eerste deel. Deze brassband is een gevestigde waarde in de hoogste afdeling van de Vlaamse brassbands en staat, net als Harmonie Onder Ons, onder de muzikale leiding van Lieven Maertens.
Na de pauze brengt Harmonie Onder Ons in primeur het programma waarmee ze op zondag 8 mei 2011 in cc Kruispunt te Diksmuide de Wervikse stadskleuren verdedigt op het Provinciaal Instrumentaal Muziekfestival 2010-2013. De Kortrijk Brass Band en de Harmonie Onder Ons zijn twee van de 27 uitverkoren ensembles voor deze selectiewedstrijd.

Sofie Blancke presenteert het dubbelconcert, het volledige programma vindt u hier.

Kaarten ( € 5 ) zijn beschikbaar bij alle leden van Onder Ons, of kunnen telefonisch gereserveerd worden op 0477 54 99 93 (Freddy Stragier). De toegang is gratis voor kinderen lager onderwijs en ereleden van de harmonie.