Koninklijke Harmonie huldigt leden

BESELARE – Vorige week werden een aantal verdienstelijke leden van de Koninklijke Harmonie Sint-Cecilia gehuldigd. Het feest vond opnieuw plaats in de Koklikoo in Zonnebeke. In de voormiddag hadden ze de misviering in Beselare opgeluisterd en daarna werd er nog al marcherend door Beselare getrokken. In de namiddag stond de maaltijd in Koklikoo dan op het programma. Volgende leden werden gehuldigd: Dirk Cardoen (die dit jaar gestopt is, maar meer dan 50 jaar muzikant geweest is in de harmonie), David Deleu, Bert Cardoen en Brecht Hauspie (15 jaar muzikant) en Damiaan Beele en Heidi Ingelbeen (25 jaar muzikant).

Op de foto zien we bovenaan Fien Adriaen, Bart Vanassche, voorzitter Dirk Cardoen, Lena Pype, Michel Verbeerst, Marijke Cardoen, Simon Cardoen, Geert Cardoen, André Vandevijvere, Antoon Vandeberghe en Lieve Vanderstichele. Onderaan zien we Dirk Cardoen, Damiaan Beele, Bert Cardoen, Brecht Hauspie en David Deleu. Heidi Ingelbeen ontbreekt.

Cecilia-2013

(verschenen in Het Wekelijks Nieuws op vrijdag 30 november 2012)