Uniek kerstconcert

Op zaterdag 23 december organiseren de Koninklijke Harmonie Sint-Cecilia Beselare en het Beselaars Jeugdensemble een kerstconcert in het OC De Leege Platse in Beselare.

De harmonie organiseert al jarenlang een eindejaarsconcert. De voorbije jaren werd geopteerd voor een galaconcert tussen kerstmis en Nieuwjaar, maar nu wordt het een traditioneel kerstconcert in het weekend voor kerstmis.

Beselaars Jeugdensemble en Harmonie Beselare samen in uniek kerstconcert

In het eerste deel van het concert brengt de harmonie enkele stukken apart. Na de pauze wordt de harmonie aangevuld met de enthousiaste jeugdmuzikanten van het Beselaars Jeugdensemble. Samen brengen ze heel wat traditionele kerstklassiekers en herkenbare deuntjes. Meezingen is bovendien toegestaan!

Na het concert hoeft niemand meteen naar huis, want dan wordt het OC omgetoverd tot een heuse kerstmarkt met verschillende drank- en eetstandjes. De kerstmarkt is trouwens ook vrij toegankelijk voor wie liever niet naar het concert komt.

• Zaterdag 23 december, 19.30 uur
  • OC De Leege Platse, Beselare