Tafelvoetbaltornooi – loting

TafelvoetbalDeze morgen, bij het krieken van de dag, heeft de loting voor ons eigenste tafelvoetbaltornooi plaatsgevonden. Een onschuldige (kinder)hand heeft de 24 deelnemers onderverdeeld in teams van 2. Daarna werden deze teams nogmaals opgeplitst in 4 poules van elk 3 teams. Binnen elke poule spelen de 3 teams elk 1 maal tegen elkaar. Na deze poulefase mogen de beste 2 van elke poule verder naar de kwartfinales. Vanaf dat moment geldt rechtstreekse uitschakeling tot we uiteindelijk een winnaar hebben. Lees verder voor een korte voorbeschouwing op het tornooi door uw reporter ter plaatse, en ontdek zo ook het wedstrijdschema!

Na de loting werd het duo Chris B – Simon C door de verzamelde pers tot topfavoriet gebombardeerd. Maar verschillende duo’s zullen hen ongetwijfeld het vuur aan de schenen leggen. Denken we maar aan de outsiders David – Fien, Mathijs C – Mathias of Pieter – Heleen. Ook het duo Marijke – Liesa zou het wel eens ver kunnen schoppen. Poule 3 is ongetwijfeld de poule des doods. Met de duo’s Chris – Simon, Marijke – Liesa en Brecht – Lowie belooft het een bikkelharde strijd te worden. Want slechts voor 2 van deze teams is er een plaats in de kwartfinales.

Daarnaast is het ongetwijfeld ook uitkijken naar de onuitgegeven combinatie van ervaren rot Dirk D gekoppeld aan het aanstormende talent Louise B. Spektakel verzekerd!

De volledige loting en het wedstrijdschema vinden jullie hier. Vanaf komende repetitie, vrijdag 9 april, starten we met de poulefase. We koppelen geen data aan wedstrijden. De volledige teams die aanwezig zijn, komen in aanmerking om te spelen! Dat de beste moge winnen!

20 antwoorden op “Tafelvoetbaltornooi – loting”

1. “Onschuldige kinderhand”… ’t Zal wezen. Ze zit met mij in het team. Ik weiger te geloven dat dat toeval is ;);)

2. Mor allé :p.. ahaha kmocht niet valsspelen van Brecht :p.. kging foefelen met de teams van Chris en Simon, maar het mocht niet zijn :P..

3. Ik kijk al uit naar de openingswedstrijd van het tornooi, hoho, nog 2 keer slapen :p
    Aan wie die eer de beurt valt, hangt af van de aanwezige deelnemers!

4. Mijn vader was destijds Belgisch kampioen tafelvoetbal (echt hé!). Misschien had je dat opgevangen en rekende je erop dat ik die genen geërfd had 😉 :p