Smulrepetitie #14: Croque Monsieurs

Croque Monsieur
Smulrepetitie 13 zal nog een tijdje in ons geheugen blijven hangen.  Of toch als een wazige herinnering, voor sommigen. Die vooravond van het Sint-Ceciliafeest was toen alleszins een schot in de roos.

Na de drukke decembermaand met ons Kerstconcert en veel te veel smulgelegenheden om ook nog eens een smulrepetitie te houden, pikken we in 2012 gewoon de draad terug op. Volgende vrijdag zijn er namelijk croque monsieurs te verdienen om 22h00, na de repetitie.

Allen op post! 2 uurtjes filmmuziek is een ideale ontspanningsmoment na een drukke werk- of studeerweek. Ons lenteconcert komt razendsnel dichterbij, met hoe meer we in de repetitie zijn, hoe beter we ons kunnen voorbereiden! Tot vrijdag!

PS: sorry aan de leden van BJE, niet voor jullie deze keer, jullie mogen binnenkort op kamp 😉