Provinciale solistenwedstrijden 2012

Zoals elk jaar organiseert Vlamo in 2012 opnieuw solistenwedstrijden. Deze solistenwedstrijden zijn voor jonge muzikanten een uitgelezen mogelijkheid om wat podiumervaring op te doen. Daarnaast is het gewoon ook erg leuk en een ervaring waar je als muzikant eens van moet geproefd hebben.

We doen graag een warme oproep aan al onze jonge muzikanten om deze kans te grijpen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. En als we met een grote groep deelnemen, dan kunnen we misschien wat supporters verzamelen om te komen kijken!

De wedstrijden gaan volgend jaar door op zondag 4 maart en zondag 11 maart. Wie graag meer informatie wil of zich meteen wil inschrijven, kan terecht op www.vlamowest.be of bij zijn/haar leraar instrument. Met praktische vragen helpen we jullie uiteraard ook graag verder via info@harmoniebeselare.be. Inschrijven kan tot uiterlijk 15 november, wees er dus snel bij!