Lenteconcert met zuiders tintje

De lente is in het land. En net als de vele fluitende vogeltjes zetten ook de muzikanten van Harmonie Beselare dan traditioneel hun beste beentje voor tijdens het jaarlijkse lenteconcert.

Vorig jaar stond het lenteconcert nog in het teken van de 40ste verjaardag van Poppies, maar dit jaar gooien het bestuur, de muzikanten en de dirigent het over een volledig andere boeg.

Het concert met hedendaagse en herkenbare deuntjes krijgt een zuiders tintje, met Italiaanse en Franse invloeden. Het volledig programma kan je met één van beide landen linken. Denken we maar aan filmmuziek uit Les Misérables, The Hunchback of Notre Dame of Pinocchio.

Uiteraard is ook het Beselaars Jeugdensemble opnieuw van de partij. In de paasvakantie trekken ze nog 4 dagen op muziekkamp, en op het concert tonen ze ook hun muzikale kunnen en brengen ze enkele nummers.

Kaarten in voorverkoop kosten €7, aan de deur kost een kaart €9. Kaarten zijn te koop bij alle muzikanten, telefonisch op 0474/88 48 30 of via info@harmoniebeselare.be.