Knap leerlingenconcert

Op zondag 7 mei verzamelde heel wat muzikaal talent én hun supporters in het OC in Beselare voor het jaarlijkse leerlingenconcert. Het werd een kwalitatief hoogstaand concert.

We zetten graag even de hoogtepunten op een rijtje!

Proficiat Phaedra!

Phaedra Luyckx mocht samen met Harmonie Beselare de spits afbijten en bracht het werk Divertimento, als eindexamen  voor dwarsfluit.  Phaedra bracht het er goed van af en werd door de jury beloond met een fantastische score van 93%. Proficiat!

Muzikaal talent op het podium

Daarna betrad nog heel wat muzikaal talent het Beselaars podium. Elk op zijn instrument, individueel of in groep, en op zijn niveau gaf iedereen het beste van zichzelf. Er passeerde een grote variatie aan instrumenten, voor iedereen wat wils dus.

Afsluiten in stijl

Het Beselaars Trommelkorps mocht onder leiding van Mathijs Claeys het leerlingenconcert in stijl afsluiten, met twee stevige slagwerknummers. Knap werk!

Bekijk hier een fotogalerij van het leerlingenconcert