Harmonie Beselare organiseert Kaasconcert

Op zaterdag 20 april organiseert de Koninklijke Harmonie Sint-Cecilia Beselare haar jaarlijkse lenteconcert. Maar dit keer valt er niet enkel verwennerij voor het oor te beleven. Ook de smaakpapillen worden dit keer verwend. Want tijdens het concert – de harmonie brengt licht verteerbare muziek – worden de aanwezigen verwend met een kaasplankje.

Tijdens het concert, dat je dit keer niet van op de tribune kan aanschouwen, kan je genieten van maar liefst zes soorten kaas van Kaasmakerij Passendale, een stuk stokbrood en een glas wijn of bier.

Kaarten enkel in voorverkoop

Kaarten voor het concert zijn enkel in voorverkoop te verkrijgen bij alle muzikanten en kosten €15. Wie een kaart wil, kan ook een mailtje sturen op info@harmoniebeselare.be of telefoneren op 0474 / 88 48 30.

Oh ja, uiteraard zijn ook het Beselaars Jeugdensemble én het Beselaars Trommelkorps van de partij om het beste van zichzelf te geven!