Harmonie Beselare nodigt uit!

Op zaterdagavond 25 april zit je in het Beselaarse OC De Leege Platse goed voor een avondje topentertainment. Achtereenvolgens worden uw oren én ogen verwend door het Beselaars Jeugensemble, de Beselaarse Harmonie en The Covrettes. Mis het niet!

Het Beselaars Jeugdensemble
Enkele weken voor het concert trekken de jeugdmuzikanten als superhelden op kamp. Verwacht je dus meteen aan enkele straffe superman-tricks van onze jongste muzikanten!

De Koninklijke Harmonie Sint-Cecilia Beselare
De harmonie schotelt je opnieuw een erg gevarieerd programma voor, met voor elk wat wils. Lichte muziek met enkele herkenbare popdeuntjes wordt afgewisseld met wat steviger werk van eigen bodem, gecomponeerd door dirigenten als Dirk Brossé, Jan De Haan en andere.

The Covrettes
Hoe vaak hoor je niet dat het “vroeger toch allemaal beter” was? En volgens sommigen slaat dat vooral op de muziek. Dat het vroeger beter was, wordt beweze wordt door de 3 zangeressen van ‘The Covrettes, geflankeerd door een forse rock-‘n-roll band in ‘real fifties style’. Een mooie combinatie van Doo Wop, Boogie Woogie, Swing en Rockabilly. Stilstaan is écht geen optie. Voorzie dus gepast schoeisel.

Praktisch
Kaarten in voorverkoop kosten €8, aan de  deur betaal je €10. Kaarten zijn te koop bij alle muzikanten, bestuursleden en via info@harmoniebeselare.be!