Gratis openluchtconcert!

Op vrijdag 27 augustus organiseren we met Harmonie Beselare een gratis openluchtconcert. Vanaf 19.30 uur kan je terecht op de markt in Geluveld. Je mag er bekende en luchtige muziek verwachten. Een ideaal moment om even langs te komen en bij te praten met je dorpsgenoten die je misschien al een tijdje niet meer zag.

Dorst? Ook daar hebben we aan gedacht! KLJ Beseveld is paraat en zorgt voor een frisse pint of een frisdrankje.

Begin juli organiseerden we al een openluchtconcert in Beselare, en we doen dit graag opnieuw voor de mensen in Geluveld! We hopen op een zonnige zomeravond, bij regenweer zijn we helaas genoodzaakt om het openluchtconcert te annuleren.

Coronamaatregelen

Dit evenement is onderhevig aan de geldende coronamaatregelen in ons land. Volg dan ook de richtlijnen ter plaatse op.