Go Girls – The Sequel

Vlamo - Finale leuvenEen dikke maand geleden konden jullie op de website al lezen dat 3  van onze klarinettistes – LiesaJana en Heleen – op het provinciaal Vlamo-tornooi de eerste prijs binnenhaalden in de categorie “Kleine ensembles”  met een erg knappe 87% met ‘Trois toiles pour rêver’ van Bruno Rossignol. Dat leverde hen een plaatsje op in de nationale Vlamo-wedstrijd in Leuven vorige zaterdag. De meiden brachten het er ook nu goed van af. Ze behaalden een erg knappe 82% en eindigden daarmee als 4de in hun categorie. Opnieuw een dikke proficiat dus. Bij meer lezen vinden jullie een klein foto-verslagje.

De ochtendstond...

Vlamo_dagboek_02
De sfeer zit er al meteen in!

Vlamo_dagboek_03
Toch nog snel even repeteren

Vlamo_dagboek_04
Spanning bij de supporters!

Vlamo_dagboek_07
Heleen

Vlamo_dagboek_05
Liesa

Vlamo_dagboek_08
Jana

Vlamo_dagboek_09
Spannend!

Vlamo_dagboek_10
Tadaaaaaa, lachende gezichten

Vlamo_dagboek_11
Thumbs up!

Vlamo_dagboek_12
Mooi mooi

Vlamo_dagboek_13
Een glaasje hadden ze wel verdiend!

2 antwoorden op “Go Girls – The Sequel”

1. Er zijn nog veel foto ’s hoor Brecht 😉
    Je zou eens moeten zien welke foto ’s Heleen genomen heeft. Maar die zijn niet om op de site te publiceren, zelfs niet om te publiceren :p
    Hmmm, en Mathijs heeft ook een filmpje van het optreden zelf 🙂