Gezocht: archiefstukken

ArchiefNet als heel veel verenigingen die al lange tijd bestaan, heeft ook onze Harmonie Beselare een eigen archief, waarin allerlei documenten worden bijgehouden. Op die manier wordt onder andere de rubriek “Uit de Oude Doos” gevoed. In het archief horen affiches en programma’s van concerten thuis, krantenknipsels over de Harmonie, foto’s van voor het digitale tijdperk enzovoort.

Hebben jullie zelf nog krantenknipsels over onze Beselaarse Harmonie, of niet-digitale foto’s, dan mogen jullie die altijd bezorgen aan één van de bestuursleden. Spreek iemand aan op een repetitie of stuur een mailtje. Vooral van het laatste decennium (contradictorisch genoeg) is er niet zo veel bewaard gebleven. Als jullie deze herinneringen liever zelf bijhouden, is dat natuurlijk geen probleem. Dan kunnen we altijd een kopie nemen voor in het archief. Alvast bedankt!