Galaconcert editie 2015, mis het niet!

Voor het derde jaar op rij kan je tussen kerst en nieuw in het Beselaarse OC terecht voor een spetterend galaconcert. Harmonie Beselare én het Beselaars Jeugdensemble zetten hun beste beentje voor en zorgen voor een klassiek, gevarieerd en swingend concert.

Net als de voorbije jaren verwennen we niet alleen de oren van onze toeschouwers, maar worden ook de honger gestild én de dorst gelest met een hapje en een drankje, inbegrepen in de prijs.

Het concert gaat door op zondagavond 27 december en start om 18.30 uur. Voor €10 geniet je van het galaconcert én krijg je na afloop een glaasje schuimwijn en een bordje met hapjes.

Voor de gelegenheid wordt ook het OC in een galakleedje gestopt én lopen de muzikanten er extra sjiek bij! Wie niet uit de toon wil vallen, haalt dus maar best ook z’n knapste galajurk uit de kast.

Kaartenverkoop

Kaarten (€10 VVK, €11 ADD) zijn te koop bij alle muzikanten, bestuursleden en via info@harmoniebeselare.be.

affiche-galaconcert-2015