Beker van de burgemeester, who’s in?

Traditiegetrouw vindt er ook dit jaar in de kerstvakantie een minivoetbaltornooi plaats tussen vereningen van Groot-Zonnebeke in de sporthal in Beselare. Enkele jaren geleden hebben we met de harmonie getoond dat we niet alleen muzikaal maar ook sportief ons mannetje kunnen staan. En dat zouden we graag ook dit jaar doen. Wie heeft zin om mee te spelen? Wat je nodig hebt? Een paar sportschoenen, that’s it basicly. En idealiter ook nog een portie fysieke paraatheid en wat balgevoel. De matchen zullen doorgaan tussen Kerst en Nieuwjaar en er wordt altijd ’s avonds gespeeld (vanaf 18h). Op zondagavond (tijdens ons kerstconcert) is er geen voetbal, maar mogelijk wel op zondagmorgen.

Heb je interesse om mee te spelen? Laat dan snel iets weten (per mail) aan Brecht. We schrijven onze ploeg pas in als we aan minimum 8 deelnemers raken.

5 antwoorden op “Beker van de burgemeester, who’s in?”

1. Ik heb wel goesting om mee te doen, aangezien mn verleden in ’t voetbal. Maar allene ma aj nie aan genoeg spelers zou geraken. De eerste keuze aan de mannen 😉