40 jaar Jeugdharmonie Wervik

Op zaterdag 2 juli speelt het Beselaars jeugdensemble een concert in Wervik, naar aanleiding van “40 jaar Jeugdharmonie Onder Ons Wervik”. Het wordt voor onze jonge muzikanten ongetwijfeld een nieuwe stap in hun ontwikkeling als muzikant. Voor velen wordt het ook hun eerste optreden (met het jeugdensemble) buiten Beselare. Binnenkort vieren wij onze eerste verjaardag, de Jeugdharmonie uit Wervik is ondertussen al aan zijn 40ste jaargang toe. Jeugdharmonie Onder Ons Wervik werd opgestart in 1971 onder leiding van Gerard Delva en ondertussen is het  toenmalige jeugdorkest van Onder Ons uitgegroeid tot een volwaardige jeugdharmonie waar jonge muzikanten op een ontspannende en leerrijke manier samenspelen.

Het feestprogramma van hun 40-jarig bestaat ziet er als  volgt uit. De festiviteiten gaan door in stadshal Oosthove.

-16u30:  Receptie en feestelijke opening
-17u30:  Jubileumconcert door Jeugdharmonie Onder Ons olv. Kristof Casier