Winterconcert K.H. De Grote Harmonie Wervik (26 feb)

Bestuur, dirigent en muzikanten van de Koninklijke Grote Harmonie Wervik vzw nodigen u graag uit naar het jaarlijkse winterconcert. Na een maandenlange intense voorbereiding wordt u door de muzikanten getrakteerd op een muzikaal gevarieerd programma. Hierbij komt het lichtere genre aan bod, maar ook een stevige ouverture mag niet ontbreken. Naast het optreden van de Grote Harmonie vzw zelf, is er dit jaar ook een gastoptreden. Christine en Jean-Pierre Lepoutre, van de bekende familie Lepoutre uit Menen, brengen populaire songs onder begeleiging van de harmonie. Een beetje ‘Night of the Proms’ in het klein, als het ware. Een echte aanrader!

Kaarten voor dit fantastische gebeuren zijn te verkrijgen bij alle muzikanten en bestuursleden van de Koninklijke Grote Harmonie vzw. U kunt ook telefonisch contact opnemen met de voorzitter Geert Decock (056/31 14 10) of via e-mail op info@groteharmonie.be

Praktische info:
Concert door de Koninklijke Grote Harmonie Wervik vzw
op zaterdag 26 februari 2011 om 19u30.
Inkom:
vvk: 6 euro