The Great War Remembered

Op 11 november 2010 om 16u30 organiseert de Last Post Association de zevende uitgave van het `The Great War Remembered -concert’ in de Ieperse Sint Maartenkathedraal.

Dit concert wil bijdragen tot herdenking door de tijd 90 jaar terug te draaien en het publiek in de atmosfeer van de Grote Oorlog onder te dompelen. Instrumentale en vocale muziek van de bovenste plank, in combinatie met originele WO1-beelden maken dit concert uniek. De 1.250 bezoekers ervaren letterlijk een muzikale evocatie van de Eerste Weerldoorlog, in het unieke decor van de Ieperse kathedraal.

Niet minder dan 200 opvoerders brengen het beste van zichzelf: tenor Sean Ruane, de Koninklijke Harmonie Ypriana, de Combined Fire & Rescue Service Bands, samen met enkele gereputeerde koren: Loretto School jeugdkoor, Beauvarlet koor Koksijde, Roeselaars Kamerkoor en het choir of Dartford.

Tickets zijn uitsluitend te bekomen via dienst Toerisme Ieper: tel: +32 57 239 220, e-mail: toerisme@ieper.be

Prijzen

• Standaardtickets : 20 EUR