Dubbelconcert Harmonie Moorslede

Al bijna 40 jaar zijn de muziekkorpsen uit Moorslede en Minden (Duitsland) met elkaar verbroederd. In het paasweekend van 19-21 april 2014 komt het Mindens muziekkorps terug naar Moorslede wat meteen het veertiende wederzijds bezoek is.

We nodigen u graag uit op het dubbelconcert dat doorgaat op zaterdag 19 april (18u30) in De Bunder, Iepersestraat, Moorslede.

Het trommelkorps van Moorslede, onder leiding van Evelien Delzeyne, opent de concertavond gevolgd door de Harmonie Moorslede die wordt gedirigeerd door Patrick Simoens. Na de pauze volgt het Muziekkorps van Minden gedirigeerd door Dietmar Kruse. Het concert wordt afgesloten met een gezamenlijk optreden van beide muziekkorpsen.

Op het programma staat een mix van klassieke muziek (Uit de Nieuwe Wereld, Dvorak), hedendaagse blaasmuziek (van Bert Appermont en Peter Kleine Schaars), filmmuziek (The Incredibles), bewerkingen van popmuziek (Let me entertain you, Robbie Williams), enz. Het muziekkorps uit Minden brengt ook enkele typische Duitse marsen en polka’s.

In de toegangsprijs voor dit dubbelconcert is eveneens een wok-maaltijd achteraf inbegrepen. ADD: € 13, VVK: € 12, ABO: € 11, kinderen tussen 6 en 12 jr: € 5, kinderen onder de 6 jr: gratis.

Kaarten voor het dubbelconcert zijn te verkrijgen bij alle leden van de Koninklijke Harmonie De Verenigde Vrienden van Moorslede of via info@harmoniemoorslede.be.

Op Paaszondag luistert het Mindense muziekkorps de paasviering om 10u op in de St.-Martinuskerk in Moorslede. In de namiddag gaan beide korpsen tussen 14u en 17u op stap in een wandelconcert in de dorpskern van Moorslede.

affiche-dubbelconcert