Concert muzikale mythen en sagen

Graag nodigt de Koninklijke Poperingse Harmonie u uit op haar jaarlijks eindejaarsconcert op zaterdag 8 december 2012 om 20 uur in de polyvalente zaal van het Sint-Janscollege, Burg. Bertenplein 32 te Poperinge (ingang via Deken De Bolaan).

De muzikanten van de harmonie nemen hun publiek op sleeptouw doorheen de mythische wereld van ridders, jonkvrouwen, zwaarden en burchten onder leiding van dirigent Björn De Kock. In een gevarieerde combinatie van hedendaagse hafabramuziek (Kevin Houben, Carl Wittrock…) en filmmuziek (First Knight, Zorro…) verschijnt de ene legendarische figuur na de andere in een decor van adembenemende landschappen. Naast de wereld van stoere ridders en kletterende zwaarden maakt de muziekliefhebber ook kennis met een vreedzaam volkje: de hobbits, een soort trolachtige wezentjes ontstaan in de fantasie van Tolkien.

Na het concert krijgen alle aanwezigen gratis een aperitief aangeboden en kan er in de bar gezellig nagekeuveld worden.

Kaarten kosten in voorverkoop € 10 en kunnen verkregen worden in Gasthof De Kring, bij de dienst voor toerisme van Poperinge, bij de muzikanten van de harmonie of kunnen gereserveerd worden via info@kph.be. De avond zelf betaalt u € 12.