Filmconcert Harmonie Nieuwkerke

Op zaterdag 17 november presenteert de Nieuwkerkse harmonie traditiegetrouw z’n St.-Ceciliaconcert. Zowel de harmonie, o.l.v. Sigurd Verstraete, als het drumkorps, o.l.v. Mathieu Heens, brengen dit jaar enkel filmmuziek.

Voor de gelegenheid wordt de zaal ‘Familial’ omgetoverd tot een cinemazaal. Op die manier brengen we een stukje Nieuwkerkse geschiedenis tot leven, de zaal werd immers uitgebaat als cinemazaal tijdens de jaren ’30 en ’40. Voorverkoopkaarten kosten €3. Ze zijn te verkrijgen bij leden van de harmonie of door te mailen naar harmonie.nieuwkerke@gmail.com. Aan de deur kost een kaart €4.

De familial bevindt zich naast de apotheek op de markt van Nieuwkerke. Het concert start om 20u.