Harmonie Beselare goes Mnozil Brass

Wil jij de straffe mannen van Mnozil Brass in mei 2014 aan het werk zien in De Spil in Roeselare? Dat kan!

Om deze activiteit in te leiden, maken we even een flashback naar vorig jaar. Op zaterdag 9 juni trokken we met een tiental muzikanten van Harmonie Beselare de grens over richting Nijmegen. Daar stonden ‘s avonds de heren van Mnozil Brass op het podium. Het optreden was de trip naar Nederland en terug meer dan de moeite waard.

Amper één week later maakte De Spil, concertzaal in Roeselare, hun programma voor het werkjaar 2013-2014 bekend. En jawel hoor, ook Mnozil Brass staat genoteerd in de concertagenda! Het Oostenrijkse brassseptet komt dus zowaar naar België, en dat op zondag 18 mei. Reden genoeg voor Harmonie Beselare om meteen 34 tickets te kopen om jullie de kans te geven erbij te zijn!

Wie twijfelt, vindt op YouTube ongetwijfeld genoeg argumenten om erbij te willen zijn. Dat de heren stuk voor stuk een eindje kunnen blazen op hun koperinstrumenten, hoeft niet gezegd.

Wil jij er bijzijn op zondag 18 mei om 20 uur in Roeselare?

We organiseren dit als volgt. De inschrijvingen zijn NU open. Muzikanten (BJE en harmonie) krijgen voorrang. Een kaart kost €27 en kan je bekomen door te mailen naar info@harmoniebeselare.be. Naast je mailtje, betaal je dan €27 voor 15 februari 2014 aan Brecht en krijg je in ruil je ticket.

Wil je graag je partner meenemen? Of heb je als niet-muzikant interesse? Meld dit ook even via info@harmoniebeselare.be! Zijn er op 15 februari nog kaarten ter beschikking, dan verdelen we die onder de geïnteresseerden. First come, first served!