Jeugdensemble – jaargang 2

Op vrijdag 2 september start Harmonie Beselare met de tweede jaargang van het Beselaars Jeugdensemble! De jongste telg van de muziekvereniging St.-Cecilia Beselare is pas vorig jaar onder impuls van enkele jonge bestuursleden en dirigent Pieter Meersseman opgericht. Het jeugdensemble probeert de jonge muzikanten wegwijs te maken in het musiceren in groepsverband en laat hen meteen wat podiumervaring opdoen, dit alles op hun eigen tempo en niveau. Het wil de muzikale uitlaatklep zijn voor onze jeugd waarbij het groepsgevoel centraal staat.

Vorig jaar maakten we tijd om elkaar te leren kennen, om samen te musiceren en om onze eerste gezamenlijke podiumervaring op te doen. Ondertussen hebben we de grootste podiumangst al van ons afgeworpen en staan we een stuk verder dan vorig jaar. Graag willen we dus gewoon verder doen met wat we bezig zijn. Ons samen amuseren en uitleven, zowel muzikaal als op andere vlakken. Want naast repeteren en optreden, maken we ook tijd voor leuke, ontspannende activiteiten. En we kunnen zelfs al verklappen dat er in ons 2de werkjaar een heus weekend wordt gepland!

Praktische informatie

• De repetities gaan nog steeds door op vrijdagavond van 18h30 tot 20h00, met een korte pauze tussenin
  • De eerste repetitie gaat door op vrijdag 2 september. We zetten het werkjaar meteen goed in en koppelen een smulrepetitie aan onze eerste repetitie. Na onze repetitie is er dus tijd voor een klein hapje. Wie wil, kan ook aansluiten bij de kaarting en gezelschapsspelenavond, die ook doorgaat in de gemeenteschool in Beselare.
  • Er is altijd (ook in de schoolvakanties) repetitie, tenzij anders meegedeeld
  • Wie interesse heeft en wat meer info wil kan terecht bij Brecht, Marijke of Pieter via info@harmoniebeselare.be.