Jeugdensemble in Wervik – de foto’s

Gisteren speelde ons jeugdensemble een gastoptreden op de 40-jarige jubileumviering van jeugdharmonie ‘Onder Ons’ uit Wervik. Onze jonge garde speelde voor het eerst een langer repertoire van 45 minuten en ook voor het eerst op verplaatsing. Ze speelden een erg goed concert, het publiek genoot duidelijk van zoveel jong enthousiasme. Ondanks een erg drukke muziekweek, met het Kidz@Concert op donderdag, slaagde iedereen er opnieuw in om het beste van zichzelf te geven en een mooi concert te spelen. Een dikke proficiat aan alle jeugdmuzikanten dus! Vanaf nu richten we onze pijlen op ons optreden op de avondmarkt in Beselare op zaterdagavond 30 juli. Maar eerst is er volgende week tijd voor ontspanning met een avonturentocht. Foto’s van het concert van gisteren vinden jullie hier!

Eén antwoord op “Jeugdensemble in Wervik – de foto’s”

1. Pieter,
    via deze weg wil ik jou en het jeugdensemble van harte feliciteren voor het puik optreden in Wervik.
    Bedankt dat jullie wilden komen spelen. Het was werkelijk een meerwaarde voor de viering van 40 jaar jeugdharmonie Onder Ons.
    En … dat vraagt naar meer….
    Wil je de welgemeende groeten doen aan alle muzikanten.

Namens Onder Ons
    Freddy Stragier