BJE op kamp – het verslag en de foto’s

BeselaarsJeugdensemble-logoHet voorbije weekend trok het Beselaars Jeugdensemble voor de tweede maal op muziekkamp! Dit keer werd gekozen voor een kampplaats bovenop de Kemmelberg, De Lork. Vrijdagavond verzamelden net geen 40 jeugdmuzikanten om samen naar Kemmel te trekken en er het weekend door te brengen;

Na twee dagen vol repetities en ontspannende activiteiten en twee nachten zonder veel slaap werden alle ouders zondagnamiddag uitgenodigd op een koffieconcertje als afsluit van het kamp. Met meer dan 60 aanwezigen werd het concertje een schot in de roos. En ondanks de vele kleine oogjes werd er mooi samengespeeld. Onder andere Whispers of the wind, Arabian Dances, The Winner Takes It All en Rolling In The Deep passeerden de revue.

Na een laatste kopje koffie en een lekker stukje taart, vertrok iedereen moe maar tevreden naar huis. Bekijk de foto’s van ons kamp!