Halloweenconcert Moorslede

halloweenconcertHou jij van gruwelen, heksen, spoken, spinnen of sfeervolle pompoenmaskers? Dan kun je op zondag 20 oktober om 18u gezellig griezelen op het Halloweenconcert van de Harmonie ‘De Verenigde Vrienden’ uit Moorslede.

Het programma bestaat uit muziek die o.a. geïnspireerd is door horror en lugubere verhalen (bv. The Witch and the Saint). Je krijgt er ook muziek uit griezelfilms (The Gremlins, The Addams Family) en musicals (The Phantom of the Opera, Tanz der Vampire) te horen. Originele werken voor harmonieorkest (House of Horrors, Little Suite of Horror) en bewerkingen van popmuziek (Thriller, Candyman) vervolledigen het programma.

De harmonie wordt gedirigeerd door Patrick Simoens. Het trommelkorps en de jongeren zijn ook van de partij.

Voorverkoop (7 €) bij leden, in Muziekcentrum De Koenterdo (Iepersestraat 52 F) of via info@harmoniemoorslede.be.