Provinciale solistenwedstrijden – schrijf je nu in!

Zoals elk jaar organiseert Vlamo ook nu haar provinciale wedstrijden voor Solisten en Kleine Ensembles 2014. Op zondag 16 maart gaat in de Stedelijke Academie voor Muziek,Woord en Dans in Roeselare de wedstrijden voor voor koperblazers, slagwerkers en ensembles door en op zondag 23 maart is het verzamelen geblazen in dé Academie Ieper voor de wedstrijden voor houtblazers, strijkers, toets- en tokkelinstrumenten.

Inschrijven kan door dit inschrijvingsformulier af te drukken en op te sturen naar Vlamo West-Vlaanderen, Conservatoriumplein 1, 8500 Kortrijk. Je kan je inschrijvingsformulier ook afgeven aan iemand van de Jeugdwerkgroep voor of na een repetitie. Dan zorgen wij wel dat het ter plaatse raakt! Inschrijven moet gebeuren tegen uiterlijk 15 november.

Heb je interesse? Spreek erover met je leraar instrument en grijp je kans. Deelnemen aan een solistenwedstrijd is erg fijn én leerrijk! En bovendien proberen we om met enkele leden van ons jeugdensemble te komen supporteren!