Night of the music

Voor de tweede keer organiseert de koninklijke fanfare Sint-Cecilia Zonnebeke de Night of the Music. Op 11 december vindt dit promsconcert plaats in het Zonnerad. Het belooft opnieuw een onvergetelijke avond te worden met een uitstekende cocktail van klassieke muziek en popmuziek.

De fanfare wordt voor de gelegenheid versterkt door een band en achtergrondzangeressen. Bovendien treden die avond ook een aantal artiesten op. Oleg Jagger komt uit Rusland, maar woont al een aantal jaar in ons land. Hij bewees zijn zangtalent al tijdens de vorige editie. We zijn blij dat onze Roeselaarse Joe Cocker opnieuw van de partij is. Sommigen zagen Oleg misschien ook in het VTM-programma My name is waarin hij de halve finale haalde.
Daarnaast is er ook plaatselijk talent. Suzy Regheere woont in Zonnebeke en zingt al een aantal jaar bij Chris Wolf. Geert Dedeyger is een vaste waarde op The Night of the Punch in Roeselare en komt op 11 december ook naar Zonnebeke. Last but not least zijn we erin geslaagd om Geena Lisa te strikken. We zijn heel blij dat ook deze grande dame met onze fanfare een aantal nummers wil brengen. Dit is een concert dat je zeker niet mag missen! Kaarten kosten € 13 euro in voorverkoop en € 16 aan de deur en zijn te verkrijgen via het secretariaat: 0478 53 40 19 – www.night-of-the-music.be.