Vreugde Na Arbeid stelt voor: Poetsman

De Koninklijke Toneelvereniging Vreugde Na Arbeid stelt haar nieuwste toneelproductie voor: Poetsman.

Roos en Gilbert hebben een gelukkig huwelijksleven samen. Maar het echte leven, zoals wij het allen kennen, is niet altijd rozengeur en maneschijn.
Roos lijdt aan de slepende chronische ziekte, multiple sclerose. ( in de volksmond “MS” )
Omdat de toestand van zijn vrouw erop achteruit gaat, heeft hij besloten ook ’s nachts te werken om geld bij te verdienen en om zo een poetsvrouw te betalen.
Verrassing, de poetsvrouw blijkt Johan, een poetsman te zijn.
Doch, hij is een parel en kijkt op geen uur. Maakt schoon, wast en plast, doet de boodschappen, maakt het eten klaar en is Roos één en al toegewijd.
Maar Johan heeft een verleden. Hij was destijds in slecht gezelschap geraakt en zat zes maanden in de gevangenis. Gilbert heeft het daar eerst een beetje moeilijk mee.
Roos  niet, zij vindt hem nog steeds een toffe gast, die opnieuw vrolijkheid en kleur in huis heeft gebracht.
Het leven lijkt een grap, hoe hard het lot ook toeslaat.

De taferelen zijn realistisch met plotse wendingen, bizarre situaties en een aangrijpend slot dat u ongetwijfeld zal ontroeren.

Het leven, zoals het dikwijls is…

Tickets zijn online te koop op www.vreugdenaarbeid.be en kosten €7.