Speel jij ook mee met het Westhoek Jeugdorkest?

liesaLiesa organiseert momenteel samen met enkele vrienden een concert ten voordele van een (nog nader te bepalen) goed doel. Het concert zou doorgaan eind dit jaar (oktober, november of december) en de bedoeling is om alle jeugdmuzikanten van Ieper en omstreken te bundelen in een eenmalig jeugdig harmonieorkest. Het is dan ook de bedoeling om aan de buitenwereld te tonen dat de jeugd van tegenwoordig samen een mooi resultaat kan neerzetten. Het zou voor iedereen een uitdaging moeten zijn, aangezien het niveau wat hoger zal liggen dan iedereen gewend is. Ik denk dat dit voor alle jonge enthousiaste muzikanten een leuk project kan worden. Je leert nieuwe mensen kennen en je leert de muziek eens vanuit een ander perspectief zien.

Het orkest zou onder leiding staan van een jong opkomend talent: Tom Hondeghem. Voor hem zal dit eveneens een grote uitdaging zijn, en op die manier heeft hij er een hoop ervaring bij.

De repetities zouden doorgaan op verschillende locaties, zo dat het voor iedereen eens wat dichter of wat verder van huis is .

Heb je interesse of wil je meer te weten komen? Contacteer dan Liesa op coulleit.liesa@gmail.com.