Harmonie Beselare pakt uit met Galaconcert

Traditioneel nodigt de Beselaarse Harmonie Sint-Cecilia tussen Kerst en Nieuw iedereen uit voor een klassiek kerstconcert in de kerk in Beselare, maar niet dit jaar. De Harmonie gooit het met een uniek galaconcert over een andere boeg.

Op zondag 29 december wordt in het Beselaarse OC ‘De Leege Platse’ een galaconcert georganiseerd. Voor €10 geniet je van het galaconcert én krijg je na afloop een glaasje schuimwijn en een bordje met hapjes. Voor de gelegenheid wordt ook het OC in een galakleedje gestopt én lopen de muzikanten er extra sjiek bij!

Naast de Beselaarse Harmonie is ook het Beselaars Jeugdensemble opnieuw van de partij om het concert op gang te blazen en wordt de harmonie versterkt door twee solistes.

Kaarten (€10 VVK, €11 ADD) zijn te koop bij alle muzikanten, bestuursleden en via info@harmoniebeselare.be.