Eindejaarsconcert met Reutelnoot

UPDATE: ons eindejaarsconcert is helemaal UITVERKOCHT. Wie nog geen kaartje heeft, zal er dus jammer genoeg niet bij kunnen zijn. Zonder kaart naar het concert afzakken, heeft dus ook geen zin. Hopelijk tot een volgende keer!

De twee Beselaarse muzikale verenigingen de Koninklijke Harmonie Sint-Cecilia Beselare en De Reutelnoot slaan de handen in elkaar voor een eindejaarsconcert. Op 29 december nodigen ze om 20 uur iedereen uit in de Sint-Martinuskerk voor een stemmig eindejaarsconcert.

De Beselaarse Harmonie, onder leiding van Peter Bruneel en De Reutelnoot, onder leiding van Tine Devoghel brengen elk apart enkele nummers en uiteraard staan ze ook samen op het podium. Het wordt geen klassiek kerstconcert, maar wel een gezellig eindejaarsconcert met een gevarieerd programma.

Kaarten in voorverkoop kosten €10. In die prijs zit ook een gratis consumptie inbegrepen. Kaarten bestellen kan via 0498 / 46 01 97 of via info@harmoniebeselare.be