BJE organiseert haar allereerste ontbijtconcert!

ontbijtconcert-affiche1_edited-2Het Beselaars Jeugdensemble nodigt iedereen uit op zondag  8 december in het Beselaarse OC ‘De Leege Platse’ voor een ontbijtconcert!

Alle ouders, sympathisanten en muzikanten kunnen vanaf 9 uur aanschuiven aan het ruime ontbijtbuffet en vanaf 9.30 uur worden de aanwezigen bij hun ontbijt verwend met lichte en herkenbare muziek gespeeld door de muzikanten van het Beselaars Jeugdensemble.

Voor één keertje dus geen gewoon zittend concert, maar een vernieuwend concept waarbij gezellig ontbijten centraal staat. Wij zorgen voor een lekkere kop koffie, een stevig ontbijt en een streepje lichte muziek.

Kaarten kosten €8 voor een volwassene en €7 voor een kind (-12 jaar). Voor die prijs eet je vast en zeker je buikje vol! Wil je toch iets extra? Kies dan voor ons VIP-arrangement voor €12. Dan krijg je een heus VIP-ontbijt inclusief een glaasje cava!

Inschrijven en betalen vooraf is verplicht en kan tot en met maandag 2 december via info@harmoniebeselare.be of via 0474/884830.

Met dank aan Mulder Breakfast Cereals

M BC-Logo witte achtergrond